Ghid de vizualizare și plată facturi
Pagina web gosp-com.ro permite vizualizarea facturilor clienților. Acum a devenit posibilă și plata facturilor prin card bancar.
Vă rugăm, studiați acest ghid pentru a putea utiliza cu ușurință contul de utilizator și pentru a afla mai multe despre plata facturilor.
Cuprins
Creare cont de utilizator / intrare în cont
Pentru a beneficia de facilitățile oferite de această pagină, trebuie să înregistrați un cont de utilizator. Pentru a înregistra, trebuie să specificați numele, adresa de e-mail, numărul de telefon și o parolă unică. Dacă nu aveți cont de utilizator, înregistrați-vă aici.
Numele și numărul de telefon specificat la înregistrare nu trebuie neapărat să coincidă cu datele de client aflate în baza de date Gosp-Com.
Înregistrarea trebuie să efectuați o singură dată. Îndată ce v-ați înregistrat, puteți intra în contul de utilizator aici.
Conectarea codului de client Gosp-Com la contul de utilizator
Pentru a vizualiza facturile emise de Gosp-Com SRL, trebuie să conectați codul de client la contul de utilizator.
La un cont de utilizator se pot conecta mai multe coduri de client.
Pentru a începe, vizitați secțiunea Facturi.
Dacă nu aveți încă cod de client conectat, sau vizitați pagina de prima oară, vi se va afișa următoarele:
Aici trebuie să specificați codul de client (un număr format din 6 cifre) și numărul de serie a unei facturi. Vi se cere numărul de factură pentru verificare, pentru a evita conectarea unui cod de client greșit. Se poate specifica numărul oricărei facturi, emise în ultimele 2 ani.
Acest pas trebuie parcurs o singură dată, conectarea codului de client va fi reținut de sistem.
Lista facturilor
Pe această pagină veți regăsi mai multe opțiuni:
Se poate schimba codul de client, sau se poate adăuga un cod de client nou la contul de utilizator – dați clic pe butonul cu meniu 1 pentru a vedea opțiunile.
Dacă ați avut în trecut plăți cu card bancar, puteți consulta istoricul de plăți 2.
Dacă aveți datorie, se poate iniția procesul de plată 3.
Se pot vizualiza datele importante ale facturilor emise, se pot descărca facturile în format PDF 4.
Schimbare cod de client
În cazul în care aveți mai multe coduri de client conectate la contul de utilizator, puteți schimba clientul. Tot aici aveți posibilitatea de a conecta un cod de client nou.
Procesul de plată cu card bancar
Plata cu cardul se va desfășura în sistemul BT-iPay, Banca Transilvania. În cazul în care aveți datorie, se va afișa posibilitatea de a plăti – logoul băncii și butonul roșu pentru a porni plata. Dați clic pe butonul "Începe plata" pentru a vizita pagina de plată a băncii.
ATENȚIE: pagina web pe care se vor cere datele cardului bancar, aparține Băncii Transilvania și are o securitate ridicată. Pagina gosp-com.ro nu are acces la datele de plată, sau datele cardului bancar introduse.
Dacă dintr-un motiv nu se reușește plata, sau verificarea cardului necesită mai mult timp, îndată ce vizitați din nou pagina gosp-com.ro, este posibil să aveți următoarea situație:
Aici veți avea posibilitatea de a reporni plata, sau de a anula procesul de plată prin clic pe "Anulare plată...".
Dacă se reușește plata, posibilitățile de plată prin card bancar vor dispare:
Ajutor
Dacă se ivesc probleme legate de codul de client, numărul facturii, sau aveți probleme cu procesul de plată prin card bancar, vă rugăm, contactați-ne.